lauantai 4. lokakuuta 2014

Leopardilaatikko - Leopardlåda

Jatkan viimevuonna partiolaisten keskiaikaviikolla oppimani intarsiatekniikan harjoittelua. Tällä kertaa koristelin valmiin lippaan kannen leopardikuviolla. Tuloksesta tuli jopa melko tasainen, oppimiskäyrä siis tähtää edes loivasti ylöspäin :)

Samalla on aivan pakko tehdä pientä mainosta seuraavalle keskiaikaviikolle: jos partio ja/tai keskiaika kiinnostavat, kannattaa ehdottomasti vilkaista Mittelalterwoche 2015 kotisivuja www.mittelalterwoche.de ja ilmoittautua rohkeasti mukaan ainutlaatuiselle aikamatkalle!

Jag fortsätter att öva mig på intarsitekniken som jag lärde mig på scouternas medeltidsvecka förra sommaren. Denna gång dekorerade jag locket på en ask med leopardmönster. Resultatet blev t.o.m. ganska jämnt, inlärningskurvan pekar alltså åtminstone svagt uppåt :)

Samtidig måste jag passa på att göra lite reklam för nästa medeltidsvecka: ifall scouting och/eller medeltiden låter intressant, lönar det sig absolut att ta en titt på Mittelalterwoche 2015 hemsidorna www.mittelalterwoche.de och anmäla sig med på en alldeles unik tidsresa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!