keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Vaalihuumaa - Valiver



SUOMALAISEN huomioni kiinnitti heti tuo SPDn punainen lintu ja ruskea Angry-Birds-tyyppinen Hitler-sika. SOM finnländare märkte jag genast SPDs röda fågel och Hitler-svinet i Angry-Birds stil.


Saksassa on pian vaalit, joten joka paikassa roikkuu vaalimainoksia. Räikeitä mielipiteitä suuntaan jos toiseen mainostetaan usein jotenkin kotikutoisen näköisin plakaatein tolpissa ja kaiteissa, tienvarsikylteissä ja ties missä.

Snart är det dags för val i Tyskland, så det hänger valreklam i alla stolpar, räcken och precis överallt. Vilt olika åsikter skyltas med plakater som ofta ser ut på något sätt hemgjorda och lite oprofessionella.



Ja sitten jotakin aivan muuta... tähän viehättävään tulisalamanteriin olin liukastua aamulla yliopiston nurmikolla! Sööpöö (ja taas oli vain vanha Nokian (R.I.P.) kännykkäkamera mukana)!

Och sedan något helt annat... då jag på morgonen gick över gräsmattan framför universitetet halkade jag nästan på denna eleganta eldsalamander! Sööööööt (och igen hade jag bara min gamla Nokia (R.I.P.) mobilkamera med mig)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!