tiistai 10. syyskuuta 2013

Postfack? För mig? - Postilaatikko? Minulla?

Igår fick jag höra av vår sekreterare att mitt postfack i kansliet är överfullt. Mitt vaddå?
Ingen berättade om för mig att jag har ett postfack då jag började jobba här för ett år sedan... så nu fick jag hela årets post på en gång! Inget livsviktigt, men det visade sig att jag bromsat informationsflödet på hela institutet - vi använder ännu ett stenåldrigt system med informationsblad som har en underskriftslista på framsidan. Då man läst igenom det allmänna infot som är menat för alla på institutet skriver man in sig och lägger bladet i nästa persons postfack (välkommen till Östtyskland!). Onödigt att säga att mitt fack samlat till sig ett tjugotal infopaket sedan juli ifjol, och att jag inte varit den sista på inskrivningslistan... oops.

TACK för chocladjulgubben ifjol, du okända kollega! - KIITOKSET tuntemattomalle kollegalle viimevuotisesta suklaajoulupukista!

Eilen sain kuulla sihteeriltämme, että postilaatikkoni kansliassa tulvii yli. Minun mikäniin? Kukaan ei koskaan ole kertonut minulle, että minulla on postilaatikko...joten nyt sain koko vuoden sisäisen postin kerralla! Ei mitään elintärkeää, mutta näköjään olen tehokkaasti jarruttanut koko laitoksen sisäistä tiedonkulkua - käytämme näet vielä kivikautista paperista tiedotusjärjestelmää, jossa kaikki ajankohtainen tiedotus kerätään yhteen nippuun jonka etusivulla on allekirjoituslista. Kun on lukenut tiedotteen, tulee se allekirjoittaa ja laittaa seuraavan henkilön postilaatikkoon (tervetuloa Itäsaksaan!). Turha sanoa, että postilaatikkooni oli ehtinyt kertyä parisenkymmentä infopakettia sitten viime heinäkuun, ja etten ollut viimeinen allekirjoittaja listalla...hups.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!