sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Vesan uudet vaatteet - Vesas nya kläder

Jo syksyllä ihmettelin uuden kääpiöhamsterimme ripeään vaihtuvaa väritystä - sama villi meno on jatkunut koko talven läpi, kuten kuvista näkyy. Enää en edes yritä keksiä järkeviä biologisia selityksiä Vesan vaihtelunhalulle.

Redan på hösten undrade jag över vår nya dvärghamsters föränderliga pälsfärg, och färgväxeln har fortsatt genom hela vintern, såsom man kan se på bilderna nedan. Jag försöker inte ens komma upp med en vettig biologisk förklaring längre - ombyte förnöjer.

28.10
28.12, Nokinenä - Sotnos
12.1, Zorro
14.2, VIELÄ vähän valkoista päälaella - ÄNNU lite vitt mitt på huvudet
  
19.2, VÄHÄN valkoista korvien välissä - LITE vitt mellan öronen
7.3, IHAN normaalin näköinen hamsu! DEN ser ju helt normal ut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!