tiistai 11. maaliskuuta 2014

Omnom

Det var länge sedan jag presenterade några nya hantverk här. Jag har nog haft en del på gång, men några arbeten tar längre än planerat och andra har jag bara inte lyckats ta bra foton på. Här får ni i alla fall en bild på Omnom.

Vaddå? Omnom är en grön, lite grodlik och otroligt gullig varelse från det populära mobilspelet "Cut the rope". Och Omnom äter (nästan uteslutande) godis.



Onkin pitkä aika siitä, kun viimeksi esittelin täällä käsitöitä. Minulla kyllä on ollut yhtä sun toista tekeillä, mutta joissakin projekteissa kestää odotettua kauemmin, ja toisista en vaan millään saa otetuksi tyydyttäviä valokuvia. Tässä saatte kuitenkin edes kuvan Omnomista.

Mistä? Omnom on vihreä, hieman sammakkomainen ja todella suloinen otus suositusta "Cut the rope"-mobiilipelistä. Ja Omnom syö (lähes pelkästään) karamelleja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!