lauantai 21. joulukuuta 2013

Olen hengissä - Jag är vid liv

Joo tuota...blogini hiljeneminen ei tarkoita, että itse eläisin hiljaiseloa - päinvastoin! Joulukuu juoksi karkuun Petteri Punakuonoa joutuisammin, ja Dresdenin lukuisat joulumarkkinat, laboratorion sulkeminen ja siivoaminen talvitauon ajaksi, joululahjojen virkkaaminen sekä eri ystäväporukoiden joulujuhlat ovat pitäneet minut tehokkaasti työllistettynä ja toisaalta myös hymyssäsuin. Nyt istun tihkusateisessa Suomessa ja valmistelen perheen kanssa loppuvuoden suurta juhlaa... päivityksiä siis tuskin on luvassa enää tämän vuoden puolella.

Teille lukijoillekin haluan toivottaa Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Jos maltatte, voitte hetkeksi rauhoittua tämän videotervehdykseni äärelle: http://vimeo.com/82106187 (Jouluaattona kylään tulevat sukulaiset älkööt vaivautuko, näette otoksen kuitenkin aattona!).


Alltså...det att mitt blog står stilla betyder inte att mitt liv skulle göra det - tvärtemot! December bara sprang förbi, snabbare än Rudolf med sin röda mul, och Dresdens talrika julmarknader, städtalko på labbet, virkning av julklappar samt allehanda julfester har hållit mig sysselsatt, och å andra sidan också glad. Nu sitter jag i regnet i Finand och förbereder den stora festen med hela familjen... det är alltså kanske inte realistiskt att utlova några fler uppdateringar i år.

Jag vill önska er alla läsare en God Jul och Gott Nytt År! Om ni behöver ett ögonblick av lugn och ro mitt i julstöket kan ni kolla in min videohälsning under http://vimeo.com/82106187 (på finska... på engelska hittas den i adressen http://vimeo.com/82106189 , tyvärr hade jag ingen tid för svensk översättning).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin kommentoit:
1. Kirjoita kommenttisi
2. Valitse profiili valikosta... jos et tiedä, mitä tällä tarkoitetaan, valitse huoletta alin vaihtoehto, "nimetön".
3. Minä saan kommenttisi heti sähköpostitse itselleni. Se tulee näkyville blogiin kaikkien muidenkin luettavaksi heti kun hyväksyn sen. KIITOS!

Så här kommenterar du:
1. Skriv vad du har på hjärtat
2. Välj profil från menyn (kommentera som)... ifall du inte vet vad dessa profiler är för något, välj det nedersta alternativet (anonymt)
3. Jag får ditt kommentar direkt per e-post. Den blir synlig till alla läsare på bloggen genast då jag godkännt det först. TACK!